Novi Sad
27.12.2012.
17:32 > 13:33
Čak 38 odsto Novosađana glasalo bi na izborima za Srpsku naprednu stranku, a 21% za Demokratsku stranku, pokazala su decembarska istraživanja agencije SCAN.
  • pozdrav komšija

    31.12.2012 06:26
    Mislim da još jedno šeike i beduine nismo gledali kako se omašćuju o gradski budžet, svi ostali prođu kroz grad kao jato skakavaca i posle se namnože. E Gavrilo, bolje da smo ostali Austrija, bolje je bilo i Srbima i svima, bar se znao neki red. I bili smo grad!
  • Pop

    30.12.2012 12:23
    apropo
    Kad smo kod unistavanja Srbije... Kad se najbolje zivelo u poslednjih 12 godina? 2006-2007 i donekle 2008. do krize. Meni je standard konstantno rstao od 2004. Privreda je rasla 6-9% godisnje. Izvoz po 30%. 2006 bilo je 5 MILIJARDI evra stranih ulaganja. Cak je i Predrag MArkovic (istoricar iz DS-a, znaci ne DSS-a) rekao 2007. da srpska ekonomija u istoriji nije bila jaca. Prvi put smo poceli da zaradjujemo od poljoprivrede. Realno sam ocekivao da ce mi plata 2012. biti soma evra. Ali, onda je DS dosao na vlast. Istini za volju bila je i kriza. Ali ode sve u bananu. I DS je od od 2004. imao predsednika, drzao APV i Beograd. Tako da nije da nisu bili u vlasti. Imali su itekako uticaja. Ali kad se poslozilo da drze sve u drzavi propadosmo nacisto. U APV daju Kosticu kapom i sakom i Todoricu. Jesic je prvo u Indjiji promovisao Peconija a potom se rasirio po celoj Srbiji. Jos tu dvojicu Vucic da skemba + BAjatovica + Mrku + Dinkica i ima da procvetamo. Neka se pripreme gazde tj. "menadzeri" RBV-a. Dzaba PAstor kuka. Zar se trebala dozvoliti i dalje ta epska kradja?
  • MORDOR

    29.12.2012 17:23
    GOSPODAR PRSTENA
    1610 podelite sa brojem glasača tome dodate razliku neprijavljene, neopredeljene i zaboravljene pomnožite sa sto i dobijete da je četvrtina građana za gradonačelnika. JEDAN DA VLADA SVIMA !!!!
  • Mirjana

    29.12.2012 14:11
    @Nesa
    Da li ti kod kuce zimi imas neke radove?
    Moj otac je pre neki dan pokusao da zatvori terasu, koju smo poceli praviti, pa nismo stigli da zavrsimo, znaci radi se samo o terasi koja je 20kvadrata...pa nazalost pao mu stub, pa je odlozio radove do proleca...
    Mucni malo glavom, nemoj da pricas ono sto ti plasiraju tvoji iz stranke, nego gledaj kao obican gradjanin!!!
  • nesa

    29.12.2012 13:26
    OBECANJA
    Alooo Bocke imal koga zivog?
    Alooo Sadovi Imal koga zivog ?
    Aloo Begec imal koga zivih ?
    Alooo Petrovaradin OPSTINARI jestel zivi?
    Pitam da vidim dali ste dobili Vodu,Kanalizaciju,Precistac,Put,Ulicu
    Aloo Kamenica radil se nesto sem na Cardaku kod glasaca SNS-a ?
    Aloo Ko TO SETA NS KEJOM -smrdi li narode
    Aloo Ledincani jestel zivi idul Kamioncine
    A da rano je da pitam tek 4 meseca od obecanja TREBa da pitam 1015 jerbo bice isto .
    I molim Urednika da nas nedeljno obavestava KO JE GDE DIREKTOR a kozamenik gradonacelnika .
  • Peca

    28.12.2012 19:22
    "Da budemo Ljudi"
    Malo su providni i puno dosadni ovi partsko huckacki komentari. Tema, sudeci po naslovu, nije geografija niti demografija porekla, rodjenja, nacionalne opredeljenosti ili pripadnosti. Bolje bi im bilo da malko procitaju ponesto, kada vec imaju internet pa ne moraju u biblioteku ako nemaju knjige. Pocinje da mi bude neprijatno kada procitam "Titulu" Novosadjanin, Vojvodjanin. Pa zar je toliko tesko, da covek, kada sebe predstavi nekim geografskim pojmom uz neki demografski podatak pri tome i ostane covek, a ne geografski pojam.
    Nemoze se neko voleti vise tako sto ce se neko mrzeti vise, ljubav i radost se dele a ne prisvajaju.
  • 28.12.2012 16:38
    Jelena
    Je l' ovo prava vest ili je Njuz.net? :)
  • 28.12.2012 15:36
    Imam ja predlog za novu vlast pocev od vrha drzave pa sve do gradske vlasti

    Ako zelit vlast i sve sto uz to ide,
    tada lepo na nivou drzave VRATITE ONO NEKADASNJE ZDRAVSTVO, i autonomiju Vojvodini
    samo to za pocetak,
    a to znaci... NEMA PARTICIPACIJA
    za lekova
    za pregleda za lekcenja...
    sve za djabe kao do pre vaseg dolaska na vlast sa socijalistima /nekada ste bili radikali/
  • mrva

    28.12.2012 13:51
    @Goran
    super funkcionise ispitivanje javnog mnjenja u Srb, bas kao i tvoja tastaura
  • Odjos

    28.12.2012 13:15
    poruka
    Bosancima koji glume s(s)s velikosrbe citiram poruku jednog mog poznanika u NS koji je iz Bosne a ne pravi se serBendom vec je normalan covek:

    "Sada si za Tomu,a nekad bio si za Tita, što za tebe je burek,za mene je pita, zabio si glavu u pijesak a ja sam uvijek svoj, moj horizont je širok a ti si ko noj ! :-P yo yo yo dobro YUtro :-):-)"

    copyleft (c) by my friend
  • ZokiNS

    28.12.2012 13:12
    !!!!
    Naravno....mislim da izbori koji su bili u maju govore sve....da ne spominjem sve malverzacije koje su demokrate radile....
  • MiliCa

    28.12.2012 13:10
    ivica propasti za malo
    Ociglednoje da svi imamo svoje simpatije i naklonjeni smo nekom,neko nekada Tadicu,neko Nikolicu...samo nisam sigurna da normalan mozak moze i dalje podrzavati nekog ko ga je doveo do ivice propasti...pa vi samo nastavite ako zelite tako...ja sam svoj put izabrala podrzavajuci Nikolica a za rezutate ce mo videti...
  • Goran

    28.12.2012 12:56
    Pre nekih dve godine (još nisu uhapsili Mladića), dolazim iz kući sa fakulteta. Na stapništi zaustavi me neka devojka(imala je neki tefter u ruci), kaže mi da je iz neke agencije koja ispituje tržište i rade anketu o potrošačkim navikama (šta kupujem, kod goda itd.), i ako bi mogla i mene da anketira. Pristao sam, i krenula ona sa pitanjima npr. Koji pastu za zube koristi, koji šampon koristim, deterdžent itd. A odjednom je postavila pitanje "da li sam za saradnju sa haškim suom", "da li sam za ulazak u nato", "da li sam za EU". Odgovorio sam na i na ova pitanja, ali sama joj svašta rekao. Eto primera kako funkcioniše ispitivanje javnog mnjenja u Srbiji.
  • Nina

    28.12.2012 12:56
    zalosno
    Jadno i zalosno je da neko ko se nije mrdnuo sa kucnog praga,nije se borio za opstanak,za koga su mama i tata sve obezbjedili ovako vrijedja ljude koji su bili primorani da sa traktorima napuste svoj dom,e pa ipak su u prenosti ,bar su imali traktor!!! a ocigledno da onaj ko je napisao ovu uvrjedu nema nista u glavi a ne u dvorsitu...Sramno ...ja ipak volim ovaj grad
  • neusatzer

    28.12.2012 12:43
    "čim se pomene fantom promene, sevnu šlemovi"
    Ono što razlikuje DS, od ostalih stranaka koje su u posledjih dvadesetak godina bile u vlasti je što nisu kad god im se "zaljuljala stolica", izmislili neki novi rat u "kojem ne učestvujemo", i nije trebalo da se angažuje građevinska ili poljoprivredna mehanizacija, da bi se DS smenila sa vlasti. Često se u medijima od stane predstvnika sadašnje vlasti čuje o "uništavanju Srbije" u poslednjih 12 godina od strane DS-a. Ja bi samo da podsetim, da je DS bio u vlasti u periodu 2001-2003 godina(koja znamo kako se završila), 2007-2008 (vlada sa košđtunicom nije ni godinu dana izdržala) i period 2008-2012. Tako da je "zasluga za propadanje" DS može pripasti nepunih osam godina. A da podsetim da je u periodu 2004-2007 godina vlast činila DSS,G17,SPO uz podršku SPS, kada su se uzgrad obavile najviše privatizacija koje se danas istražuju. A tu teoriju o o "uništavanju Srbije" u poslednjih 12 godina, najviše prosipaju od strane DS-a, isti oni koji su već deo inventara u vladi, ministarstvima, javnim preduzećima. Prema tome gospodo iz sadašnje vlasti(iz svih stranaka), nemojte biti skromni, svi vi već 22 godine mukotrpno i sa velikim uspehom radite na uništavanju zemlje Srbije, i fizičkom istrebljenju naroda (o čemu govori poslednji popis).
  • 28.12.2012 12:34
    nikad nisu pobedili u N S nego u okolnim selima (futog,begeč,kovilj,kać......jer im svašta obećaju da bi galasali za njih),evo na sajlovu su obećali da će asfaltirati sve ulice i mi svi glasali za SNS kad ono kao nema para za sada nego da se strpimo biće samo sutra
  • 28.12.2012 12:02
    Pitanje
    a koliko je Puzigaća dobila para za ovo "istraživanje"???
  • 28.12.2012 11:45
    Da da Pero -dodjoš
    I zatekla nas uspavane pored Dunava, u pecanju i ispijanju vina , kuvanju ribljih čorbi, sa pričama ,e kako je nekad bilo .To vreme je prošlo, mora da se radi od takih priča slaba vajda. A i završiti po neku ,,normalnu školu" a ne (turizmologije ,filozofije ,sociologije ,pedagogije ,marksizam i td.).Pa sad ti vidi .
  • srb

    28.12.2012 11:41
    da !!!!
    Novosađani su za LSV. A ko je za SNS zna se !!
  • 28.12.2012 11:41
    Smilja
    zar ovi komentari i ocene nisu pokazatelj kako i za koga bi glasali Novosadjani? Nikad gori ološ nije bio na vlasti u N sadu.
  • No easy way out

    28.12.2012 11:39
    Ova vlast je svega nekoliko meseci na celu drzave i grada.Ovi prethodni su imali katastrofalne rezultate u svakom smislu .Evidentni su pomaci na bolje pre svega sto se tice borbe protiv korupcije i kriminala i ozbiljnijeg pristupa resavanju brojnih teskih problema.Zato je narod prepoznao pozitivne pomake i resio da pruzi sansu SNS-u.
  • MR.X

    28.12.2012 11:17
    DS ne bi imao ni ovih 21% nego je rec o ljudima koji su zaposleni u javnom sektoru + njihove porodice.Ipak su zaposlili pravu armiju ljudi u NS pa se zato i odrzavaju u zivotu inace bi doziveli pravi debakl.
  • pera

    28.12.2012 10:33
    dodjosi
    daaaa, to su glasaci koji su jednog dana dosli moto-kultivatorima i traktorima u Vojvodinu pa u NS !!!!!!!n2rh4
  • vojvodjanka

    28.12.2012 10:32
    muka mi je.......
    d naravno da su istrazivanja narucena, ko normalan moze da poveruje u istinitost takvog istrazivanja!verovatno se tim ispitanicima svidja ovakav Novi Sad: prljav, (smece oko kontejnera,izvor zaraze, gradonacelnik kaze da je zadovoljan javnim sluzbama!!!!??) ljudi bahati, pijace se prosirile na trotoare , vozaci se parkiraju gde im je zgodno i jos mnogo toga negativnog u , nekad , nasem lepom , cistom i kulturnom gradu .Ova vlast nije dobila toliko glasova da bi vladala gradom, njihovim mutnim radnjama su se docepali vlasti i ne verujem da ce je se lako odreci.Tesko nama sa njima.
  • TNT

    28.12.2012 10:29
    DS i LSV su odgovorni za sistematsko unistavanje grada, masovno partijsko zaposljavanje nevidjenih razmera i jasno je da zato gube glasace pored toga u njihov redovima je totalna anarhija.SNS je trenutno jedina opcija na politickoj sceni koja se trudi da promeni stvari na bolje.
  • mrva

    28.12.2012 10:27
    Ne nisu to Novosadjani sto bi glasali za lecene radikale, pitajte Cvarkova ko su to...
  • MaloMorgen

    28.12.2012 10:19
    Jok jok
    Tesko da bih IKAD glasao za "naprednjake". Jos uvek ne vidim nikakve rezultate njihovih aktivnosti na ostvarenju predizbornih obecanja, osim buke koju trenutno pravi Vucic.
    Kad vidim oduzetu imovinu Miskovica, Cvetkovica, Djilasa, Dulica i svih njihovih pajtosa, "Kolubaraca", "Agrobankaraca" i ostalih, pocecu da verujem.

    Hocu da vidim da se kotrljaju glave sudija koje su dozvolile da zastari slucaj Marka Milosevica i onih koji su izmislili ublazavanje kazni kriminalcima tipa silovatelja i pedofila (nije proslo, ali hocu da vidim ko je i zasto to uopste predlozio).

    Naravno, i Toma bi trebao da prizna da mu je diploma laznjak.

  • ns time

    28.12.2012 10:19
    Jedina promena za sada je Jorgovankina frizura.
  • Đorđe

    28.12.2012 10:12
    napredNS
    A za koga bi drugog glasali? Sad se tek vidi ko nas je vodio protekli period. Samo napred!!
  • Serious

    28.12.2012 09:45
    Ovo je samo logicna posledica cinjenice da je narod shvatio da oni koji su ih plasili katastrofom ukoliko dodje do promena zapravo su se samo borili za svoj dzep. Sada kada se otkrivaju u nizu njihove mahinacije vidi se da je dobro sto je doslo do promena jer bi se vremenom sve zataskalo da je bilo suprotno.
  • Tom

    28.12.2012 09:36
    Posle 12 godina propadanja zemlje i siromastva naroda, gradjani su konacno shvatili da jedino SNS moze popraviti stvari u Srbiji.
  • 28.12.2012 09:33
    Jesu to ona istraživanja po kojima je DS pre izbora imao takođe 39%, a po kojima je Tadić tukao Tomu za 15 procenata? Dobra neka istraživanja, uopšte nisu plaćena da bi osigurali sigurnost vladi koja će konačno prodati Kosovo i koja je na korak od rušenja.

    Zar vi mislite da se statistika pravi jer je, eto, zanimljivo praviti statistiku?
  • Bokica

    28.12.2012 09:16
    dosta kukanja!
    hajde ljigasi,dosta kukanja ovde..niko vam nije kriv sto ste upropastili grad za ovu deceniju vaseg feudalizma!
  • Mile

    28.12.2012 09:14
    konacno!
    Novi sad se konacno budi i to mi se dopada,dosta je bio u zapecku!
  • Pahuljica

    28.12.2012 08:54
    8% je relano slika ligasa a ne kupljenih 15%
    doduse pomogli su im izvesni iz sadasnje koalicije bez koje ovaj obozavani milos ne bi dobacio do gradonacelnicke fotelje
    No, ligasi mozda sad i imaju 8% ali ce se i to ko ona Borkova pahuljica sa Kosova istopiti na ispod cenzusa
  • Anna

    28.12.2012 08:38
    Sve silne demokrate, evropejci a u svojim komentarima iznose gomilu uvreda...koliko mogu da shvatim na racun izbeglica...kako su oni za sve krivi..sto je strasno... Ja sam rodjena ovde ali roditelji nisu..Pa sta? Imali smo radikale na vlasti smenili smo ih, nisu nam valjali, dosle su demokrate i u istoriji se ne pamti tolika antipatija prema nekom gradonacelniku kolika je bila prema Pavlicicu jer smo mu zamerali nerad, i to sto je od Novog Sada napravio palanku bez investicija...sad je tu Milos Vucevic pa hajde da damo coveku sansu. Ne osudjujmo dok ne vidimo sta moze da uradi. Meni je vec malo ucinio jer je prvi organizovao i svecano obelezavanje katolickog Bozica.
  • Frenki

    28.12.2012 08:36
    DS i LSV već duže vreme nemaju šta da ponude građanima Srbije, a kako više nisu na vlasti ne mogu da ucenjuju narod i da ih plaše od neke tobože katastrofe ako oni odu s vlasti. Otišli su sa vlasti, došli su naprdnjaci kad ono gle čuda, nikakva katastrofa se nije desila. Već naprotiv, krenulo se sa reformama, što u borbi protiv korupcije i kriminala, što u ekonomskom smislu, a čak i Evropske integracije idu dobrom putanjom, dok se sa druge strane bori za očuvanje Kosova i Metohije. Ukratko, sve ono što žuti nisu bili u stanju da urade.
  • Miki

    28.12.2012 08:32
    1
    Pa rezultati nisu toliko nerealni, pogledajte rezultate izbora za mesne savete (Salajka, Bukovac, Stepanovicevo) i to je to... E sad dal smo time zadovoljni ili ne, to je druga stvar...
  • Tiberius

    28.12.2012 08:16
    jel moguce da smo se toliko ucaurili da vec godinama dajemo iste odgovore? jel moguce da nam se u zivotima toliko nista ne desava? jel moguce da nam se isti mediokriteti (konkretno politicari) vrte na top listama, bez obzira na poduzi spisak njihovih promasaja? dragi moji novosadjani, obecajte sebi da cete u novoj godini promeniti nesto, bilo sta, ovo je bas deprimirajuce.
  • Nikola

    28.12.2012 08:11
    Novosađanin
    Konačno su i Novosađani počeli da razmišljaju zdravim razumom.
  • Miloje

    28.12.2012 07:58
    Tako je i njina Maja
    Imala 39,2% pa je morala preći u SNS da im digne rejting. Iju pa oni su pre Maje imali -1,2%!
  • imamo filing

    28.12.2012 07:49
    http://www.youtube.com/watch?v=9VBDIRNk0OQ
  • 28.12.2012 07:27
    samo kukate
    Koristite glavu,
    anketa je NAURECAN zar vam to nije jasno

    kao Novosadjani bi opet birali sadasnjeg gradonacelnika

    toliko je dobrog odradio za ovih 2 do 3 meseca za ovaj grad, da se VISE NE MOZE BEZ njega....
    A Toma prpodobni instant diplomac......

  • 28.12.2012 07:21
    @SRB
    Novosadjani da glasaju za radikalske naprednjake, ...taman posla
    a ko bi bio bolji od Tome stiropora, pa eto ja

    kad bi moja ruka zahvatila drzavni djep, i tada bi bila isto tako dobra anketa u MOJU korist

    jer NOVAC BUSI GDE BURGIJA NECE
  • Шањика

    28.12.2012 07:13
    Честитамо др Пајтић Бојану избор за најуспешнијег политичара и осуђујемо све оне који га доводе у везу са банкротом RBV.
  • Kanija

    28.12.2012 07:07
    dokaz
    Ovo je dokaz koliko su lokalni politicari iz Novog Sada samo maske, prikaze, marionete, laznjaci originala, nebitni u celoj prici. Kakav je odnos na republickom nivou takav je uvek bio u gradu. Pajticu, da li si sad shvatio? Klimni glavicom gore-dole u znak odobravanja.
  • Kandidat

    28.12.2012 07:04
    @ SRB - negativci dole
    evo ja bih bio bolji sigurno....
    samo moj obraz je normalne debljine, a ne kako kakav đon da bih mogao taj posao da radim...
  • 28.12.2012 07:03
    Veeeliki minus
    Prvo i osnovno je: KO je platio ovo "istraživanje". To su novinari morali pitati i o tome izvestiti. Ovo "ispitivanje" mi liči na onaj testament u Maratoncima, kad svako ima svoju verziju. Ne verujem da u rezultate veruje i tih 1600 ispitanika a ne razumni građani Novog Sada.
  • neko

    28.12.2012 03:55
    nije mi jasno zasto ljudi i dalje glasaju kad nas gledaju samo kao ovce podeljene u grupe? Mante mene cobani, od mene samo beli listic.
  • Sve je relativno

    28.12.2012 02:43
    ALI i na prodaju!
    Nazadnjaci su prava karta za Nezavisnost Vojvodine, zato ih i treba podrzavati.
  • Justina

    28.12.2012 02:28
    Hajlenderi
    Ide anketar ulicom, izdaleka čuje jak naglasak (a čuju se na kilometar)i eto ti idealnog "Novosađanina" za naručenu anketu.
  • Milan

    28.12.2012 01:06
    Dali znate kako se pozdravljaju bivsi radikali:

    - Djes' zemo, sta ima, a?

    - A dje bi bijo ako ne u s-NS-u, ba?
  • vojvodjanin sprskog porekla

    28.12.2012 01:01
    anketa=laz
    prvo. anketa mi nista ne govori. kod nas ankete ne funkcionisu. sluze samo kao propagandni materijal.

    drugo. ja cu ovde deliti bele listice i po njima crtati sve dok se ceo politicki kadar ne izmeni..
    zasto da glasam za ikakvo zlo, bilo vece ili manje. naprednjaci nisu tu uopste pobedili, samo su nesto smuljali svi na vlasti. 80% nije glasalo za sns, 80% nije ni za ds, 90% nije za sps. a ovde na lokalnom nivou, treba da nas je sramota kako formiraju vladu, jer smo to i dopustili, ne belim listicima, vec sistemom sa rupcagom.

    cekacu dok se vojvodina ne odvoji. glasacu za strance, za neku manjinu jer ne vredi ovako..
    ne kaze se dzabe 'srpska posla'.

    a drzava nam je u komi. verovatno je i mrtva. polako ljudi odlaze, polako narod umire.
  • predrag

    28.12.2012 00:13
    razlika je mnogo veca!
    Ja mislim da ova statistika nije tacna,razlika je mnogo veca,mislim da se danas odrze izbori naprednjaci bi sami mogli da formiraju vlast!
  • Simke

    28.12.2012 00:09
    Sale NS
    Ja znam da bi ti voleo da tvoja liga ima vise od tih par procenata ali realnost je takva a ti je prihvati ili ne...
  • TT

    27.12.2012 23:14
    laž
    ili u novom sadu žive ljudi ispod prosečne inteligencije, što opet ne isključujem imajući u vidu broj stanovnika i njegov rast.
    Vlast koja je došla na ovakav način, koja oslobađa kriminalce, abolira, smanjuje kazne, olabavljuje krivični zakonik, koja ćuti o stvarima tipa mišković bio kod nikolića pred apšenje, to što se nikolić prvo konsultuje sa stranim ambasadorima pa tek onda ide pred nas (a dosad je to pripisivao tadiću), što gaze vojvodinu sa obe pete i trude se da joj zatru trag...
    i posle da 38% nas glasa za njih... priče za malu decu.
  • BanatBanacanima

    27.12.2012 22:46
    i Balasevic nije pevac, vec recitator
  • BanatBanacanima

    27.12.2012 22:20
    veoma sam srecan zbog ovih vesti... ipak ima nade za srpsku Atinu i najlepsi grad Srbije

    znao sam da vecina Novosadjana ne misli kao ove dangube sto ovde pisu za pare
  • T

    27.12.2012 21:46
    Merodavniji su ovi plusici i minusici na komentare od bilo kakve ankete.... Toliko o tome...
  • 27.12.2012 21:42
    Vučić je jedno, a Vučević drugo! Malo se kanda šlepa... Da nije tako, bili bi u NS pokrenuti postupci i privedeni oni koji su uništili javna preduzeća, za čega postoje gomile dokumentacije, svedoka... Takvi se ne imenuju na mesta zamenika, pomoćnika, savetnika...Ne rotiraju kao transformersi iz jednog u drugo preduzeće na direktorske funkcije. Drugo, došao je u stranku na coce, napravio razdor među članstvom, u svojoj grupici nema kvalitetnih kadrova, šikanira one koji su osnovali stranku...!
  • Normalac

    27.12.2012 21:28
    Zaista, nakon toliko muke, gadosti, lopovluka, bahaćenja, i to u svim sferama života, u institucijama... ono što je pokrenuo Vučić, jeste za to da se skine kapa!!! Na udaru su čujem i članovi koji su članovi SNS-a, SPS-a i uopšte ne prihvatam dema!gogiju po kojoj je ovo revanšizam ili selektivno pokretanje postupaka... Konačno da se pokrene, jer ovo je samo početak, proces zaustavljanja korupcije ove zemlje za koju mi uopšte nije jasno kako je uspela da izdrži toliko čerupanje! Za svaku pohvalu! Čovek ozbiljno radi svoj posao i to pod ogromnim ličnim rizikom! Svaka čast!

  • Vuk

    27.12.2012 21:16
    Logicno jer ljudi su krenuli da nesto rade,vidi se razlika ovi drugi su samo sebe gledali i svoj interes kako na nivou republike tako i grada . Ne vidim u ovom momentu bolju stranku nego sto je to SNS.
  • luka

    27.12.2012 21:13
    Mentalitet je takav da uvek 20% ljudi glasa za vlast.
  • Stone Cold

    27.12.2012 21:08
    Ljudi glasaju za najbolju stranku u odnosu na konkurenciju.U ovom momentu SNS nema konkurenciju jer su pre svega DS i LSV kompromitovani prethodnim mandatom i izneverili su poverenje gradjana. SNS je pocela ostru borbu protiv kriminala i korupcije vec na pocetku mandata koja je do sada bila zanemarivana i to je sigurno veliki plus.Pored toga cinjenica da je novi gradonacelnik pokazao mnogo vecu ozbiljnost nego prethodni.
  • sale ns

    27.12.2012 20:28
    Dokle bre više ?
    Prosto je neverovatno da ankete ove agencije UVEK pokazuju uspešnost onih koji su na vlasti. A kakav je to uzorak od 1.610 ispitanika u odnosu na 400.000 stanovnika NS što je u stvari 0,4%, kome može poslužiti "rezultat" takve ankete osim vlasnici agencije, još jedne u nizu čuvenog ravnoselskog lobija, da se dodovori aktuelnoj vlasti ?!
  • jaaa

    27.12.2012 20:26
    Tipican srpski mentalitet.. uvek si za onog ko je trenutno prvi(u ovom slucaju na vlasti).

    Ja stvarno ne razumem sta je sadasnja vlada bilo koja ,uradila nesto vredno paznje u smislu da se smanjuje broj nezaposlenih ,da nam je gradjanska bezbednost na vecem nivou ,da maloumni roditelji maloletnih maloumnika ne dozvoljavaju kupovinu petardi..to su sve klinci od 10-15g koji kidaju zivce celom gradu itd itd itd ....

    Znaci ja ne osudjujem da nista nisu uradili jer je tek proslo pola godine +- .. ali isto tako mi nisu jasni oni koji su odusevljeni sa SNS .. zaista ne vidim povod za to,osim ako jedno obicno hapsenje bez optuzbe za sad ,i pomoc drzavnom mezimcu zvana crvena zvezda ne utice na masu.

    Na mene sigurno ne utice.
  • 27.12.2012 20:20
    NAZADNJACI
    Kišni periodi značili su bolje prinose i rast populacije, rekao je Kenet Rojtersu. Oni su takođe uticali na porast moći kraljeva koji su tvrdili da su oni doveli kiše koje donose prosperitet, a ljudske žrtve bile su neophodne kako bi im vreme ostalo naklonjeno.


    "- Kada se kišni period postepeno pretvorio u period suvog vremena oko 660. godine, moć kraljeva i njihov uticaj su propali a kao rezultat toga počeli su ratovi oko sve siromašnijih resursa - rekao je Kenet.


    - Ideja je bila da su kraljevi donosili kiše, a kada su oni sprovodili ceremonije (žrtvovanja) a ništa se nije događalo, ljudi su počeli da se pitaju da li zaista i dalje treba da imaju te ljude na vlasti - objasnio je on. "

    E sada covecanstvo treba da se zapita da li im uospte trebaju politicari na vlasti bilo koji.
  • Novosađanin

    27.12.2012 19:58
    Ko ima hrabrosti da piše "Novosađani bi ubedljivo glasali za naprednjake"?

    Oni koji bi glasali za naprednjake možda žive u Novom Sadu, ali nisu Novosađani.

    Ali samo strpljenja, još malo i Novosađana više neće biti u Novom Sadu. I to malo što ih je ostalo se priprema da ode. Pa kada svi odemo, ovi drugi "Novosađani" će imati Tomu i Acu samo za sebe.

    Kako samo ljudi brzo zaboravljaju.
  • IvanNS

    27.12.2012 19:30
    Gle što su se uzmuvali autonomisti u komentarima, sve im nešto nije pravo ehehehe
  • Spasenija

    27.12.2012 19:28
    Kako mene niko nikad ne pita u tim politickim anketama....
  • OLLY

    27.12.2012 19:20
    cinjenica
    Ne razumem ove koji ljudima ni sansu nisu dali...Kritikuju ih tek tako a niko ne iznosi neku zamerku pokrepljenu cinjenicama...Ljudi su zatekli katastrofa stanje u gradu, hoce opet da pokrenu grad i treba im dati sansu...Podjite od sebe jer vazi komentari govore kakvi ste vi zapravo ljudi-@MILE, @Ns
  • -

    27.12.2012 19:19
    -
    balasevic i nikolic ne idu zajedno u istu anketu.

    ako je vecina glasala za balasevica onda nije i za nikolica i obratno
  • Limanac

    27.12.2012 19:16
    Dokle Balašević, aman???
    Meni je već muka od Đorđa Balaševića. Da li Novosađani prepoznaju bilo kog drugog umetnika ili umetnicu sem ovog ostarelog izvođača kič sentimentalnih pesmičuljaka? Gde se denuo urbani karakter Novog Sada ako murr je već godinama jedini prepoznatljivi simbol Đorđe Balašević? Postoji li još neki pevač ili slikar ili književnik ili glumac koji je prepoznatljiv Novosađanima???
  • SRB

    27.12.2012 19:15
    negativci dole
    Ajde sad svi vi sto stavljate negativne komentare recite ko bi mogao da bude bolji predsednik od Nikolica a da nije Vucic. Ajde recite bas me zanima.
  • mile

    27.12.2012 18:56
    Novi Sade gde si otišao, vrati se nazad ja se ovih stidim, vidi sta nam rade.Vrati se i pomozi da se ponosim gad kažem da sam novosađanin.
  • 27.12.2012 18:49
    A jes narucena anketa, pa ni njegovi istomisljenici iz F/j/utoga i V/j/eternika nisu vise za njega kao nekada

    a to sto su pitali javno ti istrazitelji iz narucenih agencija,
    pitali su odabrane koji ce uvek klimati glavom za DA kada je to potrebno

    Novosadjani tj Vojvodjani NISU za nekadasnje radikale a sadasnje naprednjake

    nego naprednjaci nesto smisljaju te izbacuju ovaku DOBRU ANALIZU- ANKETU
  • KLARA

    27.12.2012 18:42
    Tresal se gora rodio se mis
    Pa zasto da ne?! Svi su ocekivali propast sveta kada naprednjaci dodju na vlast i Nikolic postane predsednik.I evo vec tri meseca su naprednjaci na vlasti, Nikolic je predsednik i jos nisam nasla nijednu zamerku za njih. Do sada su maksimalno korektni bili cak sta vise divim se Vucicevoj hrabrosti sto je uhapsio Miskovica. I nikoliceve umerene izjave me odusevljavaju. Pa cak je pre neki dan i Istvan Pastor pohvalio Nikolicev rad.
  • Max

    27.12.2012 18:32
    verovatno bih glasao za njega.
    Nisam izasao na prethodne izbore jer sam smatrao da su svi oni isti ali da se sada odrze verovatno bih glasao za Nikolica.
  • 27.12.2012 18:23
    @ Novosadjanin
    To za anketu ste upravu. A za koga biste sad vi dali glas da su vas pitali a da to nije predsednik Nikolic? U ovom trenutku jedino bi gospodin Vucic mogao da mu parira, a ostali mu nisu ni za pod nokat.
  • lokalna

    27.12.2012 18:07
    kako da ne
    Stvarno koga su pitali?Sta misle da smo mi sisali vesla malo sutra. Kakav nikolic ,kakvi bakraci
  • VV

    27.12.2012 18:03
    Jel ovo neka sala?
  • ns

    27.12.2012 17:52
    ovo kao da su na klisi i u futogu i veterniku radili istraživanje
  • Novosađanin

    27.12.2012 17:45
    Ta man'te nas!
    Man'te nas tih "istraživanja" i agencija. Pitali 1600 ljudi i sad kao imaju relevantan procenat. Lupetanje, i uvlačenje ovima na vlasti. Tako su i za ove prošle pisali. Kako nikad ni jedna agencija nije mene zvala ili pronašla za te ankete?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna